تولد من
ساده اما سخت
درباره وبلاگ


خدایا قلبم را پر از مهربانی کن و محبت را از من نگیر




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 132
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 80037
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
صدرا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, :: 23:38 :: نويسنده : صدرا

همه روز ها برای شما و امروز مال من.

 مهربون من باز هم همه تلاشش رو برای شادی من انجام داد البته اولش یکم سربسرم گذاشت اما همین که کلی راه رو به خاطرم اومدی خیلی شادم کردی.

آره امروز توی سال یه باره و من همیشه امروز روز رو دوست دارم شاد باشم و همیشه با خدای خودم توی این روز عهدهایی میبندم و اولینش اینه که خدایا دلم را همیشه مهربون نگه دار و نکند که با رفتارم غم به دل کسی بیاورم

(ادامه این پست را بعدا مینویسم چون کیبوردم فارسی نداره سخته برام تایپ کردن)

فدای مهربونیت که به یاد منی، دوستت دارم گلم



نظرات شما عزیزان:

همراه
ساعت13:33---20 خرداد 1391
بازم میگم تولدت مبارک ارزش تو برام بیش از این حرفاست عشقم
پاسخ:خیلی ممنونت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: